Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΤΟΥ


Τι θα ψηφίσεις; Έχει σημασία; Όχι, ιδιαίτερα. Όπως και στη ζωή, έτσι και στις εκλογές, σημασία δεν έχει τι λες, τι δηλώνεις, τι ψηφίζεις εν προκειμένω, αλλά τι κάνεις. 
Θέλεις να παλέψεις και να ρισκάρεις, για να μην υποφέρει ο συνάδελφός σου, ο σύντροφος της ζωής σου, ο φίλος σου, ο άγνωστος ξένος που τον χτυπάνε οι φασίστες στο δρόμο; Είσαι έτοιμος για τη λαϊκή εξουσία κι ας ψηφίζεις Νέα Δημοκρατία. 
Είσαι ντενεκές ξεγάνωτος, που ψάχνει μόνο τρόπο να καλύψει τον κώλο του ή πας πίσω από ωραία λόγια να κρύψεις την ασφάλεια που σου παρέχουν οι καταθέσεις σου; Είσαι έτοιμος για την κατάθλιψη και τον εξευτελισμό κι ας ψηφίζεις πιο αριστερά κι από την Αριστερά.

Το 'χει πει άλλωστε και η σφα Αλέκα. Λαϊκή εξουσία χωρίς λαό που να την θέλει δε γίνεται.

Αυτά.

ΜΟΥΣΙΚΗ-ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ.
ΣΤΙΧΟΙ-ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ.

Αν η μισή μου καρδιά βρίσκεται, γιατρέ, εδώ πέρα
η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται
με τη στρατιά που κατεβαίνει προς το κίτρινο ποτάμι.
Η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται.
Κι ύστερα, γιατρέ, την κάθε αυγή
την κάθε αυγή, γιατρέ, με τα χαράματα
πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται.
Κι ύστερα, δέκα χρόνια, γιατρέ,
που τίποτα δεν έχω μες στα χέρια μου
να δώσω στο φτωχό λαό μου,
τίποτα πάρεξ ένα μήλο
Ένα κόκκινο μήλο
Την καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου