Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Ας υποθέσουμε ότι δουλεύω σε μια επιχείρηση και θεωρώ, βάσει μίας δικής μου ερμηνείας του νόμου για τη μισθοδοσία, ότι πρέπει να πάρω αύξηση 20%. Ο εργοδότης μου διαφωνεί και απευθύνει ερώτημα στις αρμόδιες αρχές για το ύψος της αμοιβής μου, λαμβάνοντας την απάντηση ότι έχει δίκιο και καλώς πράττει που δε μου παρέχει τη ζητούμενη από εμένα αύξηση. Εγώ, όμως, αγύριστο κεφάλι, επικαλούμαι την ερμηνεία του Χ δικηγόρου και την (παρ)ερμηνεία μίας παλιάς απόφασης του Αρείου Πάγου για διαφορετική υπόθεση και επιμένω στην απαίτησή μου, θεωρώντας νόμιμο να βουτάω από το πορτοφόλι του αφεντικού μου, όποτε βρίσκω ευκαιρία, την αύξηση που "δικαιούμαι". Όταν δε, το αφεντικό μου διαμαρτύρεται και στη συνέχεια με απειλεί με απόλυση, του απαντώ ότι έχει δικαίωμα να προσφύγει στα δικαστήρια, αλλά μέχρι να βγει η δικαστική απόφαση, εγώ θα συνεχίσω να εργάζομαι κανονικά και να βουτάω κάθε μήνα την αύξηση από το κρεμασμένο σακάκι του. Λογικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου